Menu
Keresés
Personal menu
Magyar
English
Magyar
Magyar
English
Felhasználói fiókom
Felhasználói fiókom
Bezár
Bejelentkezés
Űrlap letöltése
Menu
Bezár
Kapcsolat
Főoldal
/
Könyv
/
A marketing huszonkét vastörvénye
A marketing huszonkét vastörvénye
Legyél te az első, aki kritikát ír a termékről!
SKU (saját egyedi azonosító):
9789639730250
Forgalmazó:
Bookline
Megosztás:
Megosztás Twitteren
Megosztás Facebookon
Megosztás Pinteresten
Elérhetőség:
Jelenleg nincs készleten - előrendelheted és amint a forgalmazótól beérkezik az áru küldjük a rendelést.
"A sikeres marketing első törvénye, hogy el kell olvasnunk és meg kell értenünk ezt a könyvet. Lenyűgözően egyszerű és lényegre törő. Marketing, a lényegre desztillálva ... Tapasztalt és kezdő szakembereknek, érdeklődő diákoknak egyaránt >kötelező olvasmány<." Don Valentine a Southwest Airlines Co. marketing alelnöke "A marketing huszonkét vastörvénye annyira kiemelkedő könyv, hogy csak egyben reménykedem: a versenytársaink nem fogják elolvasni." Burt Sugarman a Giant Group Ltd. vezérigazgatója "Célratörő, óriási átütőerővel rendelkező marketingkoncepció, gyakorlati példák tömegébe ágyazva! A könyvben lefektetett elvek fokozottan érvényesek a mai versenyfeltételek között." Herman Cain a Godfather s Pizza elnök-vezérigazgatója
Termék jellemzők
Műfaj
reklám
Gyártási év
2007
Formátum
Könyv
Oldalszám
124
Oldalunk cookie-kat használ. Ha oldalunkon böngészik, azzal elfogadja ezen cookie-k használatát.
OK
Tudj meg többet