Keresés
Magyar
Menu Bezár

A marketing huszonkét vastörvénye

SKU (saját egyedi azonosító): 9789639730250
Forgalmazó: Bookline
Elérhetőség: Jelenleg nincs készleten - előrendelheted és amint a forgalmazótól beérkezik az áru küldjük a rendelést.
"A sikeres marketing első törvénye, hogy el kell olvasnunk és meg kell értenünk ezt a könyvet. Lenyűgözően egyszerű és lényegre törő. Marketing, a lényegre desztillálva ... Tapasztalt és kezdő szakembereknek, érdeklődő diákoknak egyaránt >kötelező olvasmány<." Don Valentine a Southwest Airlines Co. marketing alelnöke "A marketing huszonkét vastörvénye annyira kiemelkedő könyv, hogy csak egyben reménykedem: a versenytársaink nem fogják elolvasni." Burt Sugarman a Giant Group Ltd. vezérigazgatója "Célratörő, óriási átütőerővel rendelkező marketingkoncepció, gyakorlati példák tömegébe ágyazva! A könyvben lefektetett elvek fokozottan érvényesek a mai versenyfeltételek között." Herman Cain a Godfather s Pizza elnök-vezérigazgatója
Termék jellemzők
Műfaj reklám
Gyártási év 2007
Formátum Könyv
Oldalszám 124