Keresés
Magyar
Menu Bezár

A marketingcsatorna menedzselése

SKU (saját egyedi azonosító): 9789630594387
Forgalmazó: Bookline
Elérhetőség: Jelenleg nincs készleten - előrendelheted és amint a forgalmazótól beérkezik az áru küldjük a rendelést.
Hogyan jut el a termék a fogyasztókhoz? S hogyan kellene eljutnia? Valóság és álom az értékesítési csatornák menedzseléséről. Ez Kopcsay László könyve. Olyan gyakorlatorientált leírás és elemzés a marketingcsatornákról, amely végig szilárd elméleti alapokon nyugszik. Kiváló, a mindennapi gyakorlatból származó példákkal mutatja be az értékesítési lánc szereplőinek sajátosságait, feladatait, és lehetővé teszi a marketing és a logisztika kapcsolódási és eltérési pontjainak megértését és megismerését. A magyar szakirodalomban elsőként, alapos és összefoglaló bemutatását adja a különböző termékcsoportokra jellemző értékesítési csatornáknak, nem feledkezve el a legújabb tendenciákról sem. Őszinte szívvel ajánlom a könyvet a felsőoktatás hallgatói és tanárai, illetve a kereskedelem dolgozói, menedzserei számára azzal, hogy elolvasása után sokkal jobban megérthetik az értékesítési folyamat miértjeit. Prof. Dr. Józsa László Széchenyi István Egyetem (Győr), Selye János Egyetem (Révkomárom)
Termék jellemzők
FormátumKönyv
MűfajPénz, befektetés, üzlet
MűfajMarketing, reklám
Gyártási év2014
Kötéspuhatáblás, ragasztókötött
Gyártási év2013
Oldalszám264