Keresés
Magyar
Menu Bezár

A (túl)költekezés pszichológiája

SKU (saját egyedi azonosító): 9789633045541
Forgalmazó: Bookline
Elérhetőség: Jelenleg nincs készleten - előrendelheted és amint a forgalmazótól beérkezik az áru küldjük a rendelést.
Bár a pénzről számokban, értékekben és mennyiségekben gondolkodunk, amikor arra kerül a sor, hogy használjuk is a pénzünket, sokkal inkább hallgatunk a szívünkre, mint az eszünkre. Az érzelmek meghatározó szerepet játszanak a pénzügyi viselkedésünk alakításában, és gyakran önmagunk legnagyobb ellenségeivé tesznek, amikor megpróbálunk spórolni, értéket teremteni vagy felelősen költekezni. Dan Ariely a tőle megszokott módon megkérdőjelezi a pénzzel kapcsolatos legalapvetőbb feltételezéseinket, legszentebb meggyőződéseinket, és elmagyarázza, hogyan tudjuk felülbírálni az ösztöneinket, hogy jobb pénzügyi döntéseket hozzunk. A hétköznapi élet apró pillanatain (a fájdalommentes hitelkártyás költésektől a családi költségvetés csapdáin át a nyaralási költekezések csábításáig) mutatja be, hogyan ver át minket a saját fogyasztási szokásainkban való vak bizalom, és miért fizetünk erre többnyire rá. A kötet számtalan esettanulmányából és anekdotájából megtudhatjuk, miként dolgoznak ellenünk az érzelmeink, milyen illúziók rabjai vagyunk, és miként tudjuk legyőzni tudattalan félelmeinket, vágyainkat, hogy javítsunk a pénzügyi tudatosságunkon. Az életünk fontos kérdéseit tárgyaló kötet egyszerre magával ragadó, probléma központú, praktikus, ugyanakkor szellemes és személyes is.
Termék jellemzők
FormátumKönyv
MűfajTársadalomtudomány
MűfajPszichológia
MűfajSzemélyiségpszichológia
Kötéspuhatáblás, ragasztókötött
Gyártási év2018
Oldalszám320