Menu
Keresés
Personal menu
Magyar
English
Magyar
Magyar
English
Felhasználói fiókom
Felhasználói fiókom
Bezár
Bejelentkezés
Űrlap letöltése
Menu
Bezár
Kapcsolat
Főoldal
/
Könyv
/
Alapmarketing példatár
Alapmarketing példatár
Gyártó:
Akadémiai Kiadó
Legyél te az első, aki kritikát ír a termékről!
SKU (saját egyedi azonosító):
9789630595711
Forgalmazó:
Bookline
Megosztás:
Megosztás Twitteren
Megosztás Facebookon
Megosztás Pinteresten
Elérhetőség:
Jelenleg nincs készleten - előrendelheted és amint a forgalmazótól beérkezik az áru küldjük a rendelést.
A két megjelent kötet újszerű, tanfolyamot nem igénylő alapmarketing tankönyv és munkafüzet mind önképzésre, mind pedig szervezett oktatás kereteiben történő felhasználásra alkalmas. Középiskolai szakképzésben és főiskolai-egyetemi alapképzésben kitűnően alkalmazható. Kiss Mariann korábban bestsellerré vált marketing tankönyvének és példatárának egyenes folytatása, továbbfejlesztett változata most megjelent két könyvünk. A könyv bemutatja a marketing alapkategóriáit és összefüggéseit a jelenlegi piaci viszonyok között. Tárgyalja a marketingmenedzsment folyamatát. Részletesen vizsgálja a marketing-mix részeit, elemzi az egyes tényezőket (termék, ár, értékesítés, reklám). A Példatár gyakorlati példák és alkalmazások segítségével dolgozza fel az elméleti ismereteket.
Termék jellemzők
Formátum
Könyv
Műfaj
Tankönyv, segédkönyv
Műfaj
Főiskola, egyetem
Műfaj
Közgazdaság, üzlet
Kötés
puhatáblás, ragasztókötött
Gyártási év
2015
Oldalszám
220
Oldalunk cookie-kat használ. Ha oldalunkon böngészik, azzal elfogadja ezen cookie-k használatát.
OK
Tudj meg többet