Keresés
Magyar
Menu Bezár

Kommunikációs stílusok

Gyártó: Háttér Kiadó
SKU (saját egyedi azonosító): 9786155124587
Forgalmazó: Bookline
Elérhetőség: Jelenleg nincs készleten - előrendelheted és amint a forgalmazótól beérkezik az áru küldjük a rendelést.
AMIKOR EGYMÁSSAL BESZÉLÜNK Munka, emberi és párkapcsolatok, mindennapi élet: egyfolytában kommunikálunk egymással, de még a legegyszerűbbnek tűnő helyzetek is rejtenek buktatókat. Nem elég megfelelően kifejezni, meg is kell értetni magunkat - és akkor a másik ember megértéséről még nem is beszéltünk! Világhírű kommunikációpszichológiai sorozatának második részében Friedemann Schulz von Thun bemutatja, hogy az emberek közötti kommunikációnak nem kell állandó küzdelemnek lennie. A kötet a különböző kommunikációs stílusokat- a segítségre szorulót, a segítőt, az önfeláldozót, a leértékelőt, az önigazolót, a kontrollálót, a távolságtartót és a dramatizálót - mutatja be személyiségpszichológiai szempontból. Mások és saját stílusunk megismerésével nemcsak átláthatjuk és elkerülhetjük a tipikus kommunikációs problémákat, hanem saját személyiségünk és kommunikációnk fejlődéséhez is segítséget kapunk: hiszen aki önmagát érti, a másikat is jobban érti.
Termék jellemzők
FormátumKönyv
MűfajTársadalomtudomány
MűfajPszichológia
MűfajSzemélyiségpszichológia
Gyártási év2019
Kötéspuhatáblás, ragasztókötött