Keresés
Magyar
Menu Bezár

Reklám és pszichológia a webkorszakban - Upgrade 4.0

SKU (saját egyedi azonosító): 9789638905437
Forgalmazó: Bookline
Elérhetőség: Jelenleg nincs készleten - előrendelheted és amint a forgalmazótól beérkezik az áru küldjük a rendelést.
Napjainkra a hirdetők és a fogyasztók is olyan nagyhatású eszközök birtokába jutottak, amelyekkel félelmet kelthetnek, és komoly veszteséget okozhatnak egymásnak. A kialakult helyzetben egyik fél sem „nyerhet”. A legtapasztaltabbnak és legsokoldalúbbnak tartott hazai reklámszakember ebben az új könyvében rengeteg jó példa bemutatásával és az általa feltárt ún. „kompenzációs marketing” népszerűsítésével próbálja enyhíteni a szembenállást. Lehet, hogy a mai összetűzésekkel teli zord világ ideges kommunikációs közegében megcsillant a történelmi lehetőség egyfajta „kiegyezésre” a reklámozók és a közönség közt?
Termék jellemzők
FormátumKönyv
MűfajPénz, befektetés, üzlet
MűfajMarketing, reklám
Kötéscérnafűzött, keménytáblás
Gyártási év2018
Oldalszám364