Menu
Keresés
Personal menu
Magyar
English
Magyar
Magyar
English
Felhasználói fiókom
Felhasználói fiókom
Bezár
Bejelentkezés
Űrlap letöltése
Menu
Bezár
Kapcsolat
Főoldal
/
Könyv
/
Reklám és pszichológia a webkorszakban - Upgrade 4.0
Reklám és pszichológia a webkorszakban - Upgrade 4.0
Gyártó:
Kommunikációs Akadémia Könyvt.
Legyél te az első, aki kritikát ír a termékről!
SKU (saját egyedi azonosító):
9789638905437
Forgalmazó:
Bookline
Megosztás:
Megosztás Twitteren
Megosztás Facebookon
Megosztás Pinteresten
Elérhetőség:
Jelenleg nincs készleten - előrendelheted és amint a forgalmazótól beérkezik az áru küldjük a rendelést.
Napjainkra a hirdetők és a fogyasztók is olyan nagyhatású eszközök birtokába jutottak, amelyekkel félelmet kelthetnek, és komoly veszteséget okozhatnak egymásnak. A kialakult helyzetben egyik fél sem „nyerhet”. A legtapasztaltabbnak és legsokoldalúbbnak tartott hazai reklámszakember ebben az új könyvében rengeteg jó példa bemutatásával és az általa feltárt ún. „kompenzációs marketing” népszerűsítésével próbálja enyhíteni a szembenállást. Lehet, hogy a mai összetűzésekkel teli zord világ ideges kommunikációs közegében megcsillant a történelmi lehetőség egyfajta „kiegyezésre” a reklámozók és a közönség közt?
Termék jellemzők
Formátum
Könyv
Műfaj
Pénz, befektetés, üzlet
Műfaj
Marketing, reklám
Kötés
cérnafűzött, keménytáblás
Gyártási év
2018
Oldalszám
364
Oldalunk cookie-kat használ. Ha oldalunkon böngészik, azzal elfogadja ezen cookie-k használatát.
OK
Tudj meg többet