Keresés
Magyar
Menu Bezár

Vizuális kommunikáció - Szöveggyűjtemény

Gyártó: Typotex Kiadó
SKU (saját egyedi azonosító): 9789632791111
Forgalmazó: Bookline
Elérhetőség: Jelenleg nincs készleten - előrendelheted és amint a forgalmazótól beérkezik az áru küldjük a rendelést.
Ebben a szöveggyűjteményben olyan különböző elméleti irányokat invitálunk a vizualitásról való közös gondolkodásra, mint a kognitív tudomány és percepcióelmélet, szemiotika, művészettörténet, feminizmus és pszichoanalízis, kulturális megközelítés, illetve tartalomelemzési módszerek. Minden elméleti irányt három szöveg képvisel a könyvben: a Bevezető szövegeket olyan írások közül választottuk, amelyek tankönyvszerűen vázolják az adott megközelítés lényegét és vizuális kommunikációs relevanciáját; az Alapszövegek az adott szemléletmód paradigmateremtő, már klasszikussá vált darabjai; az Esettanulmányok az aktuálisan tárgyalt szemléletmód gyakorlati felhasználhatóságát szemléltetik, azaz egy konkrét, az "utcán heverő" eset egyszerű elemzését nyújtják. A döntően magyarul eddig nem olvasható, kurrens írásokat tartalmazó kötetet ajánljuk mindazoknak, akik nem csak szemlélni, hanem kérdésekkel megragadni és értelmezni szeretnék a mindannyiunkat elborító hétköznapi látványokat. Blaskó Ágnes kommunikációkutató, a BME Szociológia és Kommunikáció Tanszékének oktatója, a Typotexnél megjelent Írás 1.0 c. könyv egyik szerzője. Margitházi Beja filmteoretikus, az ELTE BTK Filmtudomány Tanszékének adjunktusa, Az arc mozija. Közelkép és filmstílus (2008) c. könyv szerzője.
Termék jellemzők
FormátumKönyv
MűfajTársadalomtudomány
MűfajEgyéb
Kötéspuhatáblás, ragasztókötött
Gyártási év2010
Oldalszám434